Soon Seilforening

Vi søker trenere til årets sommerseilskole

Soon seilforening skal arrangere sommerseilskole for nybegynnere i uke 26 og 31. I den anledning søker vi trenere!

Soon Seilforening har gjennom flere år arrangert sommerseilskolen Gøy på vannet med stor suksess. I år har vi fornyet oss og arrangerer for første gang sommerseilskolen 'Peiling på seiling' etter en mal fra Norges Seilforbund.

Vi søker trenere:

Uke 26, 26-01. juli

Uke 31, 31-05. august

I tillegg arrangerer vi en ukes sommerseilskole for aktive jolleseilere i Soon Seilforening i uke 31 hvor vi også trenger to trenere. For mer informasjon om denne uken ta kontakt med Nina Birkeland på leder@soonsf.no

Dine kvalifikasjoner:

Du må ha erfaring som seiltrener og ha tatt trenerkurs gjennom NSF.

I tillegg må du ha:

Båtførerprøven

Livredningsprøve

Evne til å motivere og veilede barn og unge. Søknadsfrist er 31.03.2021, klokken 23:59.

Vi behandler søknader fortløpende. Alle får skriftlig svar innen 30. april 2022. Synes du dette høres spennende ut? Send inn din søknad her.