Årskontingent for 2021

Familiemedlemsskap: kr 840,- for hele familien.

Enkeltmedlem junior: kr 520,- (0-20 år)

Enkeltmedlem senior: kr 740,-

Det aller triveligste er å la hele familien være en del av fellesskapet. Kontingenten er den samme, uansett antall familiemedlemmer. Obs; gjelder familiemedlemmer i rett opp og nedadstigende retning.

Hvordan melde seg inn

Innmelding skjer via Minidrett.no

Min idrett har også en Mobil app som kan benyttes.

Om du ikke er kjent med Minidrett fra før så har vi en liten "bruksanvisning" her:

Gå til Minidrett.no og logg deg inn. Har du ikke bruker fra før av må du opprette dette.

Når du er logget inn kan du søke opp Soon Seilforening for å melde deg inn.
Først trykker du «Medlemskap» og deretter «Finn ny klubb».

Når du har trykket «Finn ny klubb» får du opp en søkeboks hvor du skriver inn «Soon Seilforening» og trykker søk.
For å gå videre tykker du på «Soon Seilforening»

Du vil nå få opp Soon Seilforening på høyre side.
Her må du hakke av for  «Seiling (gren)» og velger enten kjølbåt eller jolle før du trykker på «Send søknad»

Registrere familiemedlemskap

For å få registrert alle i familien i familiemedlemskap må dere først registrere hvert enkelt medlem gjennom Minidrett.no. Når det er gjort sendes det en epost til kontoret@soonsf.no med liste over hvilke personer som skal samles i familiemedlemskapet. Da trenger vi fullt navn og fødselsdato for å registrere dere korrekt.

Behov for hjelp med innmeldingen?

Ta kontakt med kontoret og vi hjelper deg!

Avhengig av ditt medlemsskap i SSF kan du trekke på en rekke fordeler som gjør medlemskapet attraktivt:

Medlemsfordeler i Soon Seilforening:

Rabatt på deltakelse under "Gøy På Vannet" seilskole i skoleferien. Medlemmer i SSF (fordrer sammenhengende medlemsskap i minst 12 måneder før påmelding) får kr 200,- i rabatt på deltakeravgiften.

Rabatt på leie av foreningens selskapslokale (fordrer sammenhengende medlemsskap i minst 12 måneder før leieavtale inngås).

Hotellavtale med Quality Spa & Resort Son
10% rabatt på kjøp hos Helly Hansen Outlet

Norges Seilforbund fordelsavtaler:

Gunstige forsikringsordninger via www.seilerforsikring.no v/ NIB

Gunstige vilkår hos Ventelo Bredbånd/ Telefoni / Mobiltelefoni

Kurs og Utdanning innen seilsporten

Norges Idrettsforbunds fordelsavtaler:

Leiebil med Hertz Avtalenummer CDP 582955 NIF har Hertz Bilutleie som offisiell leverandør av leiebiltjenester. Avtalen er gjort gjeldene for alle særforbund, klubber og idrettslag i Norge. Avtalen kan også benyttes ved private leieforhold.

Hotellopphold hos Rica http://www.rica.no/idrett/Rica er idrettens leverandør av hotell- og konferansetjenester. Avtalen gir gunstige overnattinger på nærmere 80 hoteller i Norge og Sverige.