MEDLEMSKAP

MEDLEMSKAP I SOON SEILFORENING

Som aktiv seiler eller leietaker hos oss er det en forutsetning at du er medlem.

Som i alle idrettslag kreves det at man er medlem av foreningen for å kunne delta på treninger i regi av foreningen.

Medlemsavgift til foreningen kommer i tillegg til treningsavgiften.

Medlemskontingent blir fastsatt ved foregående års årsmøte.

SSF benytter MinIdrett for sin medlemsadministrasjon.

Årskontingent for 2024

Familiemedlemsskap: kr 840,- for hele familien.

Enkeltmedlem junior: kr 520,- (0-20 år)

Enkeltmedlem senior: kr 740,-

Studentmedlemskap: 520,- (21-25 år. Studentbevis må kunne fremvises)

Det aller triveligste er å la hele familien være en del av fellesskapet. Kontingenten er den samme, uansett antall familiemedlemmer. Obs; gjelder familiemedlemmer i rett opp og nedadstigende retning.

Medlemmer som melder seg inn etter 1.8 betaler halv pris.

Hvordan melde seg inn

Innmelding skjer via Minidrett.no  eller på nettsiden medlemskap.nif.no

Min idrett har også en Mobil app som kan benyttes.

Om du ikke er kjent med Minidrett fra før så har vi en liten "bruksanvisning" her:

Gå til Minidrett.no og logg deg inn. Har du ikke bruker fra før av må du opprette dette.

Når du er logget inn kan du søke opp Soon Seilforening for å melde deg inn.
Først trykker du «Medlemskap» og deretter «Finn ny klubb».

Når du har trykket «Finn ny klubb» får du opp en søkeboks hvor du skriver inn «Soon Seilforening» og trykker søk.
For å gå videre tykker du på «Soon Seilforening»

Du vil nå få opp Soon Seilforening på høyre side.
Her må du hakke av for «Seiling (gren)» og velger enten kjølbåt, jolle eller begge deler før du trykker på «Send søknad»

Registrere familiemedlemskap

For å få registrert alle i familien i familiemedlemskap må dere først registrere hvert enkelt medlem gjennom Minidrett.no. Når det er gjort sendes det en epost til kontoret@soonsf.no med liste over hvilke personer som skal samles i familiemedlemskapet. Da trenger vi fullt navn og fødselsdato for å registrere dere korrekt.

Studentmedlemskap

Er du student og ønsker å betale studentmedlemskap så send en epost til kontoret på kontoret@soonsf.no etter at du har meldt deg inn via minidrett.

UTMELDING

Utmelding må skje skriftlig på epost kontoret@soonsf.no.

Utmelding kan også skje direkte på min idrett.

Behov for hjelp?

Ta kontakt med kontoret og vi hjelper deg!

Avhengig av ditt medlemsskap i SSF kan du trekke på en rekke fordeler som gjør medlemskapet attraktivt:

Medlemsfordeler i Soon Seilforening:

• Rabatt på deltakelse under  seilskole i skoleferien. Medlemmer i SSF (fordrer sammenhengende medlemsskap i minst 12 måneder før påmelding) får rabatt på deltakeravgiften.

• Rabatt på leie av foreningens selskapslokale (fordrer sammenhengende medlemsskap i minst 12 måneder før leieavtale inngås).

• Son Hotellavtale med Quality Spa & Resort

• 10 % rabatt på kjøp hos Helly Hansen Outlet

Norges Seilforbund fordelsavtaler:

• Gunstige forsikringsordninger via www.seilerforsikring.no v/ NIB

• Gunstige vilkår hos Ventelo Bredbånd/ Telefoni / Mobiltelefoni

• Kurs og Utdanning innen seilsporten

Norges Idrettsforbunds fordelsavtaler:

• Leiebil med Hertz. https://www.hertz.no/rentacar/spesialtilbud NIF har Hertz Bilutleie som offisiell leverandør av leiebiltjenester. Avtalen er gjort gjeldene for alle særforbund, klubber og idrettslag i Norge. Avtalen kan også benyttes ved private leieforhold.

• Hotellopphold hos Rica http://www.rica.no/idrett/Rica er idrettens leverandør av hotell- og konferansetjenester. Avtalen gir gunstige overnattinger på nærmere 80 hoteller i Norge og Sverige.