Skal betales på Vippsnummer 921593 ,

«SOON SEILFORENING, Treningsavgift/Båtleie/Båtpool»

Inne i Vipps, velger du det som er aktuelt for deg å betale.

Sesongen er startet, så det er viktig dere betaler så fort dere kan.

TRENINGSAVGIFT

JOLLE

Halvår

Helår

Kun jolletrening

Jolletrening + J70

Kun J70 Ungdom <20 år

Nybegynnerkurs Høst 2024

LADIES

Trening kun tirsdager:

Trening Tirsdager +J70

J70 treningsavgift

BÅTPOOL

Jolle/Ladies/J70

BÅTLEIE JOLLE

Optimist/Ilca

TRENINGSAVGIFT

Du kan velge å betale for halvår eller helt år.

Du kan også velge å trene kun på din ordinarie treningsdag (jolle/ladies), men også på organisert J/70-trening.

Økonomisk støtte for rekruttering gjorde at treningsavgiften ble lavere for barn og ungdom 2023 og 2024. I den treningsavgiften inngår også svømming og innetrening om vinteren.

BÅTPOOL (J/70 og Soonarer)

Medlemmer i båtpoolen kan booke J/70 eller Sonar utenom organisert trening etter nærmere regler. Booking skal skje i Teamup (se info nedenfor).

Alle som sjekkes ut for å ta ut en Soonar eller J/70 utenom organisert trening må være medlem i båtpoolen.

Det er skipperen som må være medlem av båtpoolen og er ansvarlig for båten. Skipperen må dekke egenandel ved eventuell skade, og kan også holdes ansvarlig for tapt eller ødelagt utstyr uavhengig av forsikringsdekning.

Sportsbåtgruppen ved Rolv Møll Nilsen har ansvaret for å gjøre utsjekk av skippere for de ulike båttypene.

Privat bruk av foreningens båter til regatta og andre arrangementer skal avtales med leder i SSF i god tid. I slike tilfeller kan det komme ekstra utgifter som blant annet forsikring – og det må dekkes av den som låner båten.

Medlemmer i båtpoolen blir automatisk medlemmer i Moss og Son J/70-forening (MSJF). Kontingenten trekkes fra båtpoolavgiften, og betales til MSJF av SSF.

BÅTLEIE Optimist eller Ilca

Dette er kun for jolleseilere.

Du som ikke har egen båt og er medlem i jollegruppen kan leie båt av SSF.

Du blir tildelt en av de båter klubben har til rådighet.

Den båten du leier har du «som din egen», og den er ditt ansvar under den tiden du har den. Merk at SSF likevel kan bruke båten under enkelte arrangement, som Peiling på seiling.

Båten er ikke mulig å bruke under de ukene som det er sommerseilskole.

TEAMUP

TeamUp er kalender for å booke utstyr (J70, Soonarer, tilhengere og RIBer).

TeamUp finnes som en webkalender, og som app du kan installere på android eller ios. Dersom du installerer app'en må du legge inn denne koden for å se kalenderen i app'en:

ksb5yfsjpwz9mqjjhj

Lenke til kalenderen er:

MEDLEMSKAP I SOON SEILFORENING

Som aktiv seiler eller leietaker hos oss er det en forutsetning at du er medlem.

Som i alle idrettslag kreves det at man er medlem av foreningen for å kunne delta på treninger i regi av foreningen.

Medlemsavgift til foreningen kommer i tillegg til treningsavgiften.

SSF benytter MinIdrett for sin medlemsadministrasjon.

Spørsmål? Kontakt kontoret- kontoret@soonsf.no