Utleielokale

Book selskapslokale på Sons flotteste eiendom

Vårt lokale Neptun leies ut til selskaper, møter og konferanser. Det store og åpne lokalet ble totalrenovert i januar 2021 og ligger på bryggen med flott utsikt utover havnen.

Hos oss kan du tilberede mat og ha med egen drikke.

Et stort og moderne kjøkken hører til lokalet og er nyoppusset i 2020.

Se vår bookingkalender om din ønskede dato er ledig og send oss en forespørsel via skjemaet nederst på siden.

Reservasjoner 2021 og 2022

Vi har nå åpnet for reservering av datoer i 2021.
For datoer i 2022 åpner vi for booking i desember 2021 etter at foreningens egne arrangementer i 2022 er fastsatt. Alle forespørsler som kommer innen desember blir satt på venteliste og det vil bli gitt beskjed i desember om lokalet er ledig på ønsket dato. Det er første mann til mølla-prinsippet som gjelder. Medlemmer av Soon Seilforening har fortrinnsrett ved leie.

Selskapslokalet Neptun består av et stort rom som kan deles av med skillevegg. Det er et tilhørende stort, lyst og moderne kjøkken med egen inngang fra festlokalet og med serveringsluke i veggen mellom rommene.

Lokalet egner seg godt til selskaper og store begivenheter som dåp, konfirmasjon eller bryllup. Det er også godt egnet til møter og konferanser.

Selskapslokalet ligger i andreetasje i huset og har egen veranda ut mot bryggen med fantastisk utsikt over fjorden. Det er direkte tilgang til lokalet fra bakkeplan. Lokalet er universelt utformet og har HC-toalett.

Kapasitet

Langbord  80 personer

Kinosal 90 personer

Utstyr

19 stk Bord 75 x 122 cm

90 stk konferansestoler

Prosjektor

Lerret

Lydanlegg

Lokalet har dimbar belysning med tre ulike fargetoner

Til 80 personer:

Små tallerkner

Store middagstallerkner

Dype skåler

Vannglass

Champagneglass

Hvitvinsglass

Rødvinsglass

Bestikk

Kjøkkenet er utstyrt med en stekeovn med induksjonsplater og en industrioppvaksmaskin med bakker.

Det finnes diverse kjøkkenutstyr som kjeler, sleiver, former, serveringsfat og serveringsbestikk.

Priser dagsleie 2021:
Mandag - torsdag: 4500,-

Mandag - torsdag halv dag uten kjøkken: 3000,-
Helg én dag: 6500,-

Helg to dager: 8500,-

Helg tre dager: 10500,-

Alle priser er inkludert utvask.

Medlemmer av Soon Seilforening har 1000,- i rabatt ved leie til privat arrangement.

Leietaker har tilgang til lokalet fra klokken 11:00 den dagen de skal leie og frem til klokken 09:00 neste dag om ikke annet er avtalt. Det er ikke tillatt å oppholde seg i lokalet mellom klokken 02:00 og 06:00.

Send oss en forespørsel

Takk for din forespørsel!

Koronasituasjonen

Soon Seilforening forholder seg til de til enhver tid gjeldende retningslinjer fra myndighetene hva gjelder smittevern i forbindelse med koronasituasjonen.

Ved arrangement i vårt lokale er det leietaker som står som ansvarlig arrangør.

Følgende er hentet fra regjeringen.no:

"Fra 15. juni kan det ikke gjennomføres arrangement med mer enn 200 personer til stede på offentlig sted. Det inkluderer ikke ansatte eller oppdragstakere som står for gjennomføringen av arrangementet. Det samme gjelder arrangementer i lokaler og utendørs arealer som leies eller lånes ut, inkludert hoteller, grendehus, forsamlingshus, konferansesaler og haller.

Arrangøren skal iverksette tiltak som bidrar til at syke ikke deltar på arrangementet og gjøre det mulig å ivareta god hygiene.

Arrangøren skal ha oversikt over hvem som er til stede, for å kunne bistå kommunen ved en eventuell senere smitteoppsporing. Dersom det for å finne tilbake til deltakerne er nødvendig å nedtegne en egen oversikt over de tilstedeværende med kontaktopplysninger, skal oversikten oppbevares på en forsvarlig måte og slettes etter 10 dager. Arrangøren skal informere de som er til stede om dette

Alle som er til stede, skal kunne holde minst en meter avstand til personer som ikke er i samme husstand."

Har du spørsmål rundt dette eller ønsker mer informasjon så ta kontakt med oss på epost kontoret@soonsf.no