Optimistkurs høst 2022

Ønsker du å seile optimist i høst?

Vi starter opp kurs for nybegynner/videre kurs i optimist etter sommeren.

Trening blir på mandager mellom kl.18.00- 20.00

Vi trener frem til høstferien (uke 40) og det blir deretter tilbud om svømmetrening og annen moro frem til våren når vi starter opp seiltreningen igjen.

Pris: 1500 kr (treningsavgift og båtleie) og medlemsavgift 260 kr (halv medlemsavgift fra august) Treningsavgift og båtleie betaler dere her på deltaker.no.

Medlemskap må man ha for å trene hos oss. Blant annet fordi barnet da er forsikret under organisert trening samt under treningsøvelser som naturlig hører sammen med denne i regi av klubben.

Mye av informasjon som dere trenger finner dere på vår hjemmeside. https://www.soonseilforening.no/

Veldig fint hvis dere leser dette før oppstart av kurset.

Spørsmål? Det kan dere sende til jolle@soonsf.no