GØY PÅ VANNET 2021 - påmeldingen er åpnet

Påmeldingen til årets sommerseilskole Gøy på vannet er nå åpnet! Alle svømmedyktige barn i født i 2014 eller tidligere er hjertelig velkomne til å melde seg på.

Gøy på vannet har vært arrangert i mange år, og er meget populært blant barna. I år arrangerer vi seilskole - Uke 25 (23/6-25/6) - Uke 26 (28/6-2/7) - Uke 31 (2-6/8) - Uke 32 (9-13/8) Her blir det mulighet til seiling i optimistjolle, bading, kjøre rib, lek og mye annet moro. Vi tilbyr hele Sonskilen som lekeplass, så her finnes det masse muligheter for å utfordre og utvikle seg selv. Alt i trygge omgivelser med god støtte fra trenere. Det er ikke noe krav om seilerfaring fra tidligere, men barna må kunne svømme og svømmevest er obligatorisk når vi er ved sjøen. Det er plass til 40 barn pr. uke. De 40 først betalende får plass. Hvis det er få påmeldte i en uke blir seilskolen avlyst. Det kan finnes mulighet å bli flyttet til en annen uke hvis det passer. Hvis ønsket uke er fulltegnet så send en e-post til hvis du vil bli satt på venteliste. Gøy på vannet er et heldags tilbud.

Oppmøte: kl.08.45- 10.00 Aktiv seilkurs: kl.10.00-15.00 Henting: kl.15.00-16. 00. Les mer og meld på