Bli med på digitale kurs - og sitt sammen med andre på Neptun

Som en del av Norges Seilforbunds store kompetanseløft arrangeres det flere digitale kurs denne vinteren og våren.

Soon Seilforening oppfordrer sine medlemmer til å melde seg på og være med på å

heve kompetansen i foreningen.

Alle medlemmer som melder seg på kurs via NSF denne våren får utgiften dekket av SSF* - bare gi oss beskjed om at du har meldt deg på og fakturaen blir dekket.

For å styrke felleskapsfølelsen og gi dere muligheten til å studere sammen med andre i foreningen har vi reservert Neptun og jollerommet de dagene kursene Trener 1 og Arrangør 2 arrangeres. Det er da mulig og ta med seg sin egen PC og sitte i foreningens lokaler sammen med andre. Dette gir muligheter for å kunne diskutere kurset og spørsmål sammen med andre. For ikke å glemme mer sosiale pauser.

Det er selvfølgelig frivillig å sitte på Neptun. Kursene kan også gjennomføres hjemme i egen stue, men tilbudet er der for de som måtte ønske det.

Gi i tilfelle beskjed til kontoret på epost så vi kan tilrettelegge med bord og stoler.

Trener 1- kurset som du kan lese mer om her arrangeres 2. - 9. februar.

Arrangør 2 - kurset som du kan lese mer om her arrangeres 8.- 11. mars.

Det er kun disse to kursene vi har reservert Neptun for, men det blir også avholdt andre kurs denne våren som kan være aktuelle for våre medlemmer. Du kan lese mer om disse her.

Neptun og jollerommet er reservert disse datoene:

Februar 2.- Jollerom

3.- Neptun

8.-Neptun

9.- Jollerom

10.- Neptun

8.-Neptun

9.-Jollerom

10.-Neptun

11.-Jollerom

*Kriteriet for at SSF dekker kursavgiften er at foreningen skal kunne benytte seg av medlemmenes kunnskaper i etterkant av kursene. Å få praktiskere det man har lært gjør at kunnskapen vil sitte bedre og foreningen får flere ressurser å benytte seg av. Dersom kurset ikke fullføres, eller en ikke ønsker å dele av kunnskapen i SSF, vil avgiften for kurset bli etterfakturert.