Vi ansetter trenere!

Jollegruppen i Soon Seilforening har seiltrening i Optimist, RS Feva og Laser (ILCA) på forskjellige nivåer. Vi introduserer også ungdommen til kjølbåt og har også trening med ulike kjølbåter.

Vi søker etter flere nye seiltrenere som kan bidra til å skape utvikling og seilglede for våre jolleseilere.

Vi ser etter følgende egenskaper hos deg som vil jobbe hos oss:

· Lidenskap for seiling, du ønsker å lære bort seilglede og kunnskap til andre.

· Kommuniserer bra med barn og voksne

· Trenerkurs fra NSF

· Godkjent båtførerprøve

· Fremvisning av politiattest

· Regattaerfaring på NC-nivå (Optimist, RS Feva eller Laser) – det betyr at du bør ha erfaring med regattaseiling i store en-type-felt.

· Gjerne seilt regatta med store felt i utlandet

· Erfaring fra storbåt/kjølbåt er en fordel

· Vi har som krav at trenere skal levere skriftlig treningsplan før hver trening, og evaluering av treningen i etterkant. Etter hvert semester skal det lages en skriftlig evaluering av hver seiler.

· Du må kunne kommunisere godt med hver seiler, og gi gode og oppbyggende individuelle tilbakemeldinger ut fra nivå og erfaring både på vannet og på land – slik at seilerne får tilbakemeldinger og maksimalt læringsutbytte.

· Være en god rollemodell for barn og ungdom i Soon Seilforening. Både sportslig og sosialt.

· Du skal delta som trener på NC/regattaer etter avtale.

Hvorfor skal du velge å jobbe hos oss?

· Soon Seilforening er et hyggelig sted å være, i sentrum av Son.

· Du får mulighet å bli inkludert i seilmiljøet i Soon Seilforening

· Du får mulighet til å trene seilere på ulike nivåer

· Arbeidstid og lønn etter avtale

Er dette noe som hadde passet deg?

Send en søknad til jolle@soonsf.no.

Søknaden må inneholde:

· Seil-CV og annen relevant informasjon.

· Hvilken båttype og nivå du ønsker å trene

· En fortelling om hvorfor akkurat du er den treneren vi ønsker til vår forening.

Spørsmål?

Kontakt: Treneransvarlig Nina Birkeland: ninabirkeland@hotmail.com