Stem på Jollegruppen i konkurransen om flotte pengepremier!

Jollegruppen vår er med i Klubben i mitt hjerte, hvor vi konkurrerer om flotte pengepremier. Vi håper alle støttespillere der ute som har et hjerte i seilforeningen - venner og bekjente, familie, medlemmer og blodfans, kan hjelpe gruppen vårt med å vinne!

Hjelp oss med å dele, stemme - vi trenger 50 stemmer pr dag(!) - og bli med å spleis.

Alle pengene som samles inn går til å kjøpe inn en smart-skjerm til jollegruppen som skal brukes til læring og teori ved å vise treningsvideoer, regler, situasjoner og videoer til inspirasjon.

Ditt bidrag vil være med på å støtte arbeidet med å skape god aktivitet, positive miljøer, idrettsglede og fellesskap i lokalmiljøet. Jollegruppen består av ivrige barne-ungdomsseilere i alderen 7-18 år.

Klubben i mitt hjerte er en årlig kampanje i regi av Norges Idrettsforbund, P4, SpareBank 1 og Spleis. 400 000 kroner skal deles ut til lag og klubber i perioden 14-27 november. Hjelp favorittlaget ditt med å vinne flotte pengepremier ved å stemme på oss!

Gå inn på spleis.no/s/jollegruppen og gi din stemme!