• Soon Seilforening

Nye oppdaterte smittervernsregler for Norges Seilforbund

– Tenk fremover og tenk lokalt. Det er generalsekretær Per Christian Bordals råd til arrangører av samlinger og regattaer i mars og april.

Situasjonen når det gjelder regler for smittevern, er for tiden uoversiktelig, all den stund den er preget av såvel nasjonale bestemmelser og lokale og regionale tiltak og begrensninger i en varierende miks rundt om i landet.

– Derfor er det vanskelig for oss å gi en fullstendig nasjonal fasit og nøyaktige retningslinjer for hvordan seilere, seilforeninger og klasseklubber skal forholde seg. Alle må derfor forholde seg til de reglene som fins i det området man hører til, sier Per Christian Bordal.

Med en slik bakgrunn har Norges Seilforbund i dag oppdatert sine generelle smittervernsregler, som man vil kunne finne på seilforbundets nettside.

Siste innlegg

Se alle

BETALING TRENINGSAVGIFT/BÅTLEIE OG BÅTPOOL 2024

Skal betales på Vippsnummer 921593 , «SOON SEILFORENING, Treningsavgift/Båtleie/Båtpool» Inne i Vipps, velger du det som er aktuelt for deg å betale. Sesongen er startet, så det er viktig dere betaler