• it78906

Høstsamling med Soon Seilforening LadiesSailing 14. – 16. oktober 2022.

Invitasjon, Program og Påmelding for seilintresserte damer - For økt seilglede.

Har du lekt med tanken om å bli en seiler, men aldri satt din fot i en seilbåt? Har du begynt å få smaken på seillivet, men ønsker å lære mer? Er du en erfaren seiler og ønsker mer faglig påfyll, eller treffe likesinnede for erfarings- og kunnskapsutveksling?

Soon Seilforening LadiesSailing arrangerer høstsamling for damer i alle aldre som har det til felles å øke kunnskapen om seiling for økt seilglede. Det blir en innholdsrik helg med teori om ulike tema, samt mye praktisk seiling sammen med våre erfarne trenere og instruktører. Og ikke minst blir det sosialt samvær med seilglade damer.

Uansett kunnskapsnivået du har om seiling, uansett hvilke mål du har for livet ombord, som turseiler eller en regattaseiler eller noe midt imellom, er du velkommen til å melde deg på. Både den teoretiske og praktiske delen blir tilpasset ulike nivåer fra helt uerfarne til godt trente dameseilere i alle aldre.

Høstsamling Invitasjon Program Påmelding 14.-16.10.2022
.pdf