• Soon Seilforening

Bli med på Teknisk super-webinar for Optimist

Optimist-trener. -seiler eller -forelder: – søndag 21. mars kl 17:30 arrangeres det et webinar dere ikke må gå glipp av: «Teknisk Trening Optimist»!

Vertsskap for webinaret er et trekløver det virkelig er verdt å sette et utropstegn ved: Den svenske OL-mesteren Fredrik Lööf, tidligere verdensmester Mathias Mollatt og Bjørn Forslund, Optimist-pappa og selv tidligere toppseiler. Utdanningsansvarlig i Norges Seilforbund kaller webinaret det «sterkeste og viktigste» som er blitt avholdt siden seilforbundet kastet seg inn i den digitale tidsalderen og begynte å arrangere webinarer.

Webinaret handler om, som tittelen røper, alt det tekniske knyttet til Optimist-jollen. Og det vil si alt om båten, utstyret, trim og teknikk.

– Det vi ikke kommer til å snakke om, er strategi- og taktikk. Dette webinaret vil utelukkende handle om alt det tekniske, sier Mathias Mollatt, som har ansvaret for webinaret.

Siste innlegg

Se alle

BETALING TRENINGSAVGIFT/BÅTLEIE OG BÅTPOOL 2024

Skal betales på Vippsnummer 921593 , «SOON SEILFORENING, Treningsavgift/Båtleie/Båtpool» Inne i Vipps, velger du det som er aktuelt for deg å betale. Sesongen er startet, så det er viktig dere betaler