Bli med på oppdateringskurs i de nye kappseilingsreglene

8. april arrangeres det siste av tre oppdateringskurs om de nye kappseilingsreglene som trådte i kraft ved årsskiftet og som varer ut 2024. For alle dommere og arrangører er kurset obligatorisk.

Oppdateringskurset, som tar for seg alle endringene som er gjort i de nye kappseilingsreglene, er obligatorisk for alle dommere og arrangører. Det er tidligere blitt avholdt to slike kurs, og det tredje og siste finner sted torsdag 8. april. Det er med andre ord siste sjanse til å få med seg dette kurset.

Kurset skjer i form av et webinar og det starter kl 17:30 denne dagen. Påmelding skjer gjennom Min idrett.

Foto: Morten Jensen