Bestill den nye boken om kappseilingsreglene!

Det er snart klart for en ny regattasesong og i år har det kommet nye kappseilingsregler. For mange seilere og funksjonærer fremstår reglene som kompliserte, men nå har vi endelig fått en bok på norsk som forklarer disse reglene på en forståelig måte. Boken passer for seilere, dommere og arrangører på alle nivåer, med mange illustrasjoner og referanser. Det er også lagt vekt på å forklare endringer og nye reglene som er kommet inn i regelboken fra i år.

Soon Seilforening sender en felles bestilling på bøker mandag 8. mars. Alle medlemmer som ønsker seg en bok kan gi beskjed til kontoret@soonsf.no. Oppgi fullt navn, epostadresse og telefonnummer, samt hvilket antall bøker som ønskes. Boken koster kr. 300,- + frakt og foreningens medlemmer får 20% rabatt i et introduksjonstilbud ved denne første bestillingen.

Benytt dette tilbudet til å sikre deg boken som gjør kappseilingsreglene lettere å forstå!