• Soon Seilforening

Nina Birkeland ble hedret under Frostbite

- Et enormt engasjement og imponerende aktivitetsnivå.

Det var blant ordene som ble sagt da nyvalgt leder i Soon Seilforening, Anders Rekaa, hedret Nina Birkeland under årets Frostbite 26. mars.

Nina hadde vært leder i Soon Seilforening i tre år da hun valgte å gå ut av styret ved årets årsmøte.

Gjennom de tre årene har Nina vært en svært aktiv pådriver i styret og sørget for et høyt aktivitetsnivå i alle grener. En fantastisk innsats spesielt i den tunge perioden med strenge koronarestriksjoner.

Under Ninas ledelse har aktiviteten i foreningen økt og et godt fungerende styre har blant annet sørget for oppussing av Neptun og er nå i gang med forlengelse av bryggen.

Styret i Soon Seilforening takker Nina Birkeland for den gode jobben hun har utført som leder. Hun ble hedret med blomster og gavekort på Son Spa.

Siste innlegg

Se alle

BETALING TRENINGSAVGIFT/BÅTLEIE OG BÅTPOOL 2024

Skal betales på Vippsnummer 921593 , «SOON SEILFORENING, Treningsavgift/Båtleie/Båtpool» Inne i Vipps, velger du det som er aktuelt for deg å betale. Sesongen er startet, så det er viktig dere betaler